Facultat d'Educació i Psicologia > La Facultat > Qualitat > Sistema de garantia intern de qualitat
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Facultat d'Educació i Psicologia

Sistema de garantia intern de qualitat

La Facultat d'Educació i Psicologia de la Universitat de Girona basa la seva gestió en un sistema de garantia intern de qualitat (SGIQ) que estableix els processos i instruments interns que asseguren i garanteixen la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

Aquest SGIQ va ser acreditat inicialment per ANECA l'any 2010 i ha anat evolucionant per adaptar-se a les necessitats del centre. A continuació trobareu el manual del sistema i els processos que l'integren actualment.

Més informació sobre els SGIQ de la UdG

Processos del SGiQ

Codi Nom Document
P0100FEP Manual del Sistemes de Gestió de la Qualitat de la Universitat de Girona
P0101FEP Millora contínua
P0102FEP Revisió del SGQ
P0201FEP Disseny i verificació de titulacions
P0202FEP Seguiment i millora de titulacions
P0203FEP Modificació de titulacions
P0204FEP Acreditació de titulacions
P03FEP Planificació i impartició de la docència
P05FEP Captació d'estudiants, admissió i matrícula
P06FEP Atenció i tutorització dels estudiants
P0702FEP Avaluació del PDI
P0703FEP Formació del PDI
P0705FEP Formació del PAS
P07FEP Gestió de la mobilitat dels estudiants
P08FEP Gestió de l'orientació professional
P0902FEP Enquestes de satisfacció de graduats
P0903FEP Enquestes d'inserció
P0904FEP Enquestes al professorat
P09FEP Gestió de pràctiques externes
P10FEP Gestió d'incidències, reclamacions i suggeriments
P11FEP Mecanismes que regulin i informin sobre normatives que afecten els estudiants
P12FEP Accés del personal acadèmic
P15FEP Captació i selecció de PAS
P17FEP Avaluació, promoció i reconeixement del PAS
P18FEP Gestió de recursos materials i serveis
P19FEP Anàlisi dels resultats acadèmics
P20FEP Administració i anàlisi de les enquestes docència
P22FEP Publicació d'informació de resultats
P24FEP Avaluació, seguiment i millora de la qualitat del progrés i els resultats d’aprenentatge dels doctorands i de la seva mobilitat

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.