Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Escola Politècnica Superior

Sistema de garantia intern de qualitat

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona basa la seva gestió en un sistema de garantia intern de qualitat (SGIQ) que estableix els processos i instruments interns que asseguren i garanteixen la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

Aquest SGIQ va ser acreditat inicialment per ANECA l'any 2010 i ha anat evolucionant per adaptar-se a les necessitats del centre. A continuació trobareu el manual del sistema i els processos que l'integren actualment.

Més informació sobre els SGIQ de la UdG

Processos del SGiQ

Codi Nom Document
P0100EPS Manual del Sistemes de Gestió de la Qualitat de la Universitat de Girona
P0101EPS Millora contínua
P0102EPS Revisió del SGQ
P0201EPS Disseny i verificació de titulacions
P0202EPS Seguiment i millora de titulacions
P0203EPS Modificació de titulacions
P0204EPS Acreditació de titulacions
P03EPS Planificació i impartició de la docència
P05EPS Captació d'estudiants, admissió i matrícula
P06EPS Atenció i tutorització dels estudiants
P0702EPS Avaluació del PDI
P0703EPS Formació del PDI
P0705EPS Formació del PAS
P07EPS Gestió de la mobilitat dels estudiants
P08EPS Gestió de l'orientació professional
P0902EPS Enquestes de satisfacció de graduats
P0903EPS Enquestes d'inserció
P09EPS Gestió de pràctiques externes
P10EPS Gestió d'incidències, reclamacions i suggeriments
P11EPS Mecanismes que regulin i informin sobre normatives que afecten els estudiants
P12EPS Accés del personal acadèmic
P15EPS Captació i selecció de PAS
P17EPS Avaluació, promoció i reconeixement del PAS
P18EPS Gestió de recursos materials i serveis
P19EPS Anàlisi dels resultats acadèmics
P20EPS Administració i anàlisi de les enquestes docència
P22EPS Publicació d'informació de resultats

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.