Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

UdG Qualitat

Sistema de garantia intern de qualitat (SGIQ)

El SGIQ (Sistema de Garantia Intern de Qualitat) és l’instrument clau per vetllar pel desenvolupament qualitatiu de les titulacions.

L’any 2010 La Universitat de Girona va redactar i aprovar el seu Sistema de Garantia Intern de la Qualitat (SGIQ) (enllaç a la documentació del SGIQ original) , en el qual s'estableixen els procediments per a afavorir la millora contínua dels títols oficials de graus i màster i dels instruments que assegurin i garanteixin la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

El sistema que es va dissenyar com un sistema d’abast institucional i comú a tota la universitat, amb la voluntat de garantir una manera de procedir homogènia a tots els centres, ha anat evolucionant i adaptant-se a la realitat diversa dels centres. Avui, els SGIQs de la UdG permeten una organització alineada amb els objectius de qualitat institucionals i amb una nova visió descentralizada dels centres que en formen part.

A continuació trobareu el manual i processos transversals que l'integren actualment i que formen la base sobre la que es construeixen els SGIQ dels centres:

Processos del SGiQ

Codi Nom Document
P0100UdG Manual del Sistemes de Gestió de la Qualitat de la Universitat de Girona
P0101UdG Millora contínua
P0102UdG Revisió del SGQ
P0201UdG Disseny i verificació de titulacions
P0202UdG Seguiment i millora de titulacions
P0203UdG Modificació de titulacions
P0204UdG Acreditació de titulacions
P03UdG Planificació i impartició de la docència
P05UdG Captació d'estudiants, admissió i matrícula
P06UdG Atenció i tutorització dels estudiants
P0702UdG Avaluació del PDI
P0703UdG Formació del PDI
P0705UdG Formació del PAS
P07UdG Gestió de la mobilitat dels estudiants
P08UdG Gestió de l'orientació professional
P09UdG Gestió de pràctiques externes
P10UdG Gestió d'incidències, reclamacions i suggeriments
P11UdG Mecanismes que regulin i informin sobre normatives que afecten els estudiants
P12UdG Accés del personal acadèmic
P14UdG Avaluació del personal acadèmic
P15UdG Captació i selecció de PAS
P17UdG Avaluació, promoció i reconeixement del PAS
P18UdG Gestió de recursos materials i serveis
P19UdG Anàlisi dels resultats acadèmics
P20UdG Administració i anàlisi de les enquestes docència
P21UdG Avaluació de la inserció
P22UdG Publicació d'informació de resultats
P23UdG Avaluació, seguiment i millora de la qualitat del personal docent i investigador dels programes de doctorat
P24UdG Avaluació, seguiment i millora de la qualitat del progrés i els resultats d’aprenentatge dels doctorands i de la seva mobilitat
P25UdG Anàlisi de la satisfacció dels diferents col•lectius implicats en el programa de doctorat
P26UdG Disseny, modificació i extinció de titulacions de doctorat
P27UdG Gestió de Queixes, Reclamacions, Suggeriments i Resolució de conflictes als estudis de doctorat
P30UdG Admissió d'estudiants de doctorat
P32UdG Administració i anàlisi de les enquestes a graduats

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.