Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Facultat de Medicina

Sistema de garantia intern de qualitat

La Facultat de Medicina de la Universitat de Girona basa la seva gestió en un sistema de garantia intern de qualitat (SGIQ) que estableix els processos i instruments interns que asseguren i garanteixen la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

Aquest SGIQ va ser acreditat inicialment per ANECA l'any 2010 i ha anat evolucionant per adaptar-se a les necessitats del centre. A continuació trobareu el manual del sistema i els processos que l'integren actualment.

Més informació sobre els SGIQ de la UdG

Processos del SGiQ

Codi Nom Document
P0100FM Manual del Sistemes de Gestió de la Qualitat de la Universitat de Girona
P0101FM Millora contínua
P0102FM Revisió del SGQ
P0201FM Disseny i verificació de titulacions
P0202FM Seguiment i millora de titulacions
P0203FM Modificació de titulacions
P0204FM Acreditació de titulacions
P03FM Planificació i impartició de la docència
P05FM Captació d'estudiants, admissió i matrícula
P06FM Atenció i tutorització dels estudiants
P0702FM Avaluació del PDI
P0703FM Formació del PDI
P0705FM Formació del PAS
P07FM Gestió de la mobilitat dels estudiants
P08FM Gestió de l'orientació professional
P0902FM Enquestes de satisfacció de graduats
P0903FM Enquestes d'inserció
P0904FM Enquestes al professorat
P09FM Gestió de pràctiques externes
P10FM Gestió d'incidències, reclamacions i suggeriments
P11FM Mecanismes que regulin i informin sobre normatives que afecten els estudiants
P12FM Accés del personal acadèmic
P15FM Captació i selecció de PAS
P17FM Avaluació, promoció i reconeixement del PAS
P18FM Gestió de recursos materials i serveis
P19FM Anàlisi dels resultats acadèmics
P20FM Administració i anàlisi de les enquestes docència
P22FM Publicació d'informació de resultats

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.