Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Sistema de garantia intern de qualitat

La Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona basa la seva gestió en un sistema de garantia intern de qualitat (SGIQ) comú a tota la Universitat que estableix els processos i instruments interns que asseguren i garanteixen la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

Aquest SGIQ va ser acreditat inicialment per ANECA l'any 2010 i ha anat evolucionant per adaptar-se a les necessitats del centre. A continuació trobareu el manual del sistema i els processos que l'integren actualment.

Atenent al canvi de visió on la qualitat recau en major grau sobre el centre docent, s'està duent a terme la redacció del propi Pla de Qualitat que inclourà el conjunt de processos ja establerts actualment al centre.

Properament, es publicaran a la web, els processos adaptats a les característiques del centre.

Més informació sobre els SGIQ de la UdG

Processos del SGiQ

Codi Nom Document
P0100FCEE Manual del Sistemes de Gestió de la Qualitat de la Universitat de Girona
P0101FCEE Millora contínua
P09FCEE Gestió de pràctiques externes
P1001FCEE Publicació informació web
P18FCEE Gestió de recursos materials i serveis

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.