Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach (ICE)

English as a Medium of Education

Xarxa d'Innovació Docent

La Xarxa d’Innovació Docent sobre English as a Medium of Education (EME) neix el curs 2020-2021 com a resposta a un fenomen intrínsecament vinculat a la internacionalització de l’educació superior: l’interès creixent en la docència en anglès. El seu treball es centra a realitzar activitats formatives; reflexionar sobre la seva pròpia pràctica i experiència educativa, i desenvolupar i implementar accions i/o projectes al voltant d’aquesta temàtica. Està formada per professorat i personal investigador de diversos àmbits de coneixement de la UdG. També hi col·laboren tècnics de l’SLM.

The English as a Medium of Education (EME) Teaching Innovation Network was founded in 2020-2021 in response to a phenomenon which is intrinsically linked to the internationalisation of Higher Education: the increasing tendency to deliver classes in English. The network’s key objectives are to carry out training activities, reflect on the members’ educational practices and experiences, and to develop and implement actions and/or projects related to this theme. The network is made up of teachers and researchers from different fields of knowledge working at the UdG, as well as collaborators from the SLM (Modern Languages Service of the university).

Membres Departament
Norbert  Blanco Villaverde Enginyeria Mecànica i de la construcció
Ariadna Delgado Bermúdez Biologia
Glòria Mateu Figueras  Informàtica, Matemàtica Aplicada i Estadística