Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach (ICE)

Perspectiva de Salut a l'Educació Universitària

Xarxa d'Innovació Docent

La xarxa Perspectiva de salut a l'educació universitària promou la reflexió i l’estudi d’un concepte de salut ampli, que inclogui aspectes culturals, psicològics, socioeconòmics, ètics, filosòfics, tecnològics, ambientals i polítics, i que no només tingui en compte aspectes biològics. Des d’aquesta XID es treballa per la incorporació d’una perspectiva àmplia de salut en la formació universitària en general, més enllà dels estudis específics de l’àmbit de la salut.

L'objectiu general és el de promoure aquesta concepció de la salut en totes les disciplines de la Universitat de Girona (UdG). En concret la xarxa té els següents objectius:

1. Impulsar una formació que incorpori una perspectiva sistèmica, holística i interdisciplinària en els professionals de la salut, i promoure iniciatives per implementar-la.
  2. Impulsar la introducció de la perspectiva de salut a la totalitat dels estudis i àmbits de recerca de la UdG, i promoure iniciatives per implementar-la.
Membres Departament
Alícia Baltasar Bagué Infermeria