Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Facultat de Turisme

Sistema de garantia intern de qualitat

La Facultat de Turisme de la Universitat de Girona basa la seva gestió en un sistema de garantia intern de qualitat (SGIQ) que estableix els processos i instruments interns que asseguren i garanteixen la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

Aquest SGIQ va ser acreditat inicialment per ANECA l'any 2010 i ha anat evolucionant per adaptar-se a les necessitats del centre. A continuació trobareu el manual del sistema i els processos que l'integren actualment.

Més informació sobre els SGIQ a la UdG

Processos del SGiQ

Codi Nom Document
P0100FT Manual del Sistemes de Gestió de la Qualitat de la Universitat de Girona
P0101FT Millora contínua
P0903FT Enquestes d'inserció
P0904FT Enquestes al professorat
P09FT Gestió de pràctiques externes
P11FT Mecanismes que regulin i informin sobre normatives que afecten els estudiants
P12FT Accés del personal acadèmic
P15FT Captació i selecció de PAS
P17FT Avaluació, promoció i reconeixement del PAS
P18FT Gestió de recursos materials i serveis
P22FT Publicació d'informació de resultats

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.