Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach (ICE)

Estudis de Treball Social

Grup d'Innovació Docent

El Grau en Treball Social de la Universitat de Girona va implementar, durant el curs 2013-2014, el projecte de Currículum Lector (CL), amb la voluntat d’assegurar que l’alumnat del grau llegeixi i treballi,  durant el grau, obres de referència de l’àmbit del Treball Social i les ciències socials. El projecte que presentem pretén analitzar el procés d’implementació del CL, així com també explorar les possibilitats de transferència a d’altres graus, ateses les seves conseqüències favorables en el procés d’aprenentatge i formació dels estudiants universitaris.

La Comissió del Currículum lector és l’encarregada de coordinar el desplegament del CL en cada curs, d’orientar els professors del Grau, de fer-lo aprovar pel Consell d’Estudis, d’avaluar-lo amb els estudiants i de retre comptes del seu desenvolupament davant del Consell d’estudis.

Membres Departament
Maite Boldú Alfonso Pedagogia