Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Matrícula 2018-2019

Estudiants nous de grau provinents de trasllat o canvi d'estudi

Calendari de matrícula

Els estudiants admesos en algun estudi per la via de 30 crèdits reconeguts (trasllat) i per canvi d’estudis amb un tronc comú entre els estudis de la Facultat tenen prevista la seva matricula el 19 i 20 de juliol.

Lloc de matrícula

La matrícula és presencial i es realitzarà de 10 a 12:30 a la Secretaria de la Facultat.

Documentació necessària per la matrícula

La documentació que cal portar és la següent:

• Original i fotocòpia del DNI
  • Resguard conforme s'han pagat les taxes de trasllat a l'estudi d'origen
  • Número de compte bancari (IBAN). Si no sou titular o cotitular del compte caldrà que presenteu l’imprès de comunicació/modificació de dades bancàries degudament omplert i signat, juntament amb una fotocòpia del DNI de la persona titular.
  • Si a l'expedient figuren més assignatures aprovades respecte al que es va portar al fer la sol·licitud:
    • Certificat de notes o expedient on-line, actualitzat (si els estudis d'origen són a la UdG no cal).
    • Programes de les noves assignatures aprovades, degudament segellats (si els estudis d'origen són a la nostra facultat no cal).

Informació rellevant entorn de la matrícula

La informació necessària per a la vostra matrícula la podreu trobar o bé al web , o a la guia de l’estudiant . Trobareu els horaris, els calendaris acadèmics i administratius, calendari d'exàmens, guia de les assignatures en oferta i el seu programa.

Es recomana que abans de venir a matricular-vos, consulteu els horaris i  tingueu omplert un esborrany de les assignatures que voleu i el grup per tal d'estalviar-vos temps a vosaltres mateixos. Prepareu també algunes alternatives per si els grups sol·licitats estan plens.

Per qualsevol dubte anterior a la matrícula el personal de secretaria us atendrà, si és necessari, per correu electrònic a secretaria.dretieconomiques@udg.edu.

També us podem atendre telefònicament al 972 41 81 20 de 9.30 a 13.30h, o personalment si veniu a la Facultat.

Places en els grups de les assignatures

Pel que fa a les assignatures optatives quan estan plenes no hi ha possibilitat d'ampliació del grup, haureu d’escollir altres optatives.

Pel que fa a les assignatures obligatòries l'adjudicació de les places als grups es realitzarà segons l'ordre de matrícula dels estudiants. Quan s'hagin cobert les places ofertes es tancarà la matrícula d'aquell grup de l'assignatura i se n’haurà d’escollir un altre. Els estudiants heu d'assistir a classe en el grup matriculat.

En casos justificats com treball, es pot demanar canvi de grup per a les assignatures obligatòries. Les sol·licituds de canvi de grup es poden presentar fins el dia 20 de setembre de 2018. Consulteu el tràmit canvi de grup.

Pagament de la matrícula

Cal la domiciliació bancària, d’altra manera el programa no us deixarà continuar. Es pot optar per diverses modalitats de pagament:

En un sol termini o fraccionat sempre que l'import mínim de preus acadèmics superi 400 euros. L'import final és el mateix que en un sol pagament (no hi ha interessos) i es pot fraccionar en 2 o 3 terminis o pagament mensual (els càrrecs es fan el dia 5 de cada mes i l'últim es farà el 5 de maig).

Podeu consultar els terminis de cobrament dels rebuts per part de la Universitat.

També es pot optar a un crèdit AGAUR.

Inici de les classes

El dimarts 12 de setembre de 2018