Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Relacions amb la societat FCEE

La Facultat gaudeix d'excel·lents resultats d'empleabilitat, El 2020, el 93,2% dels nostres antics alumnes estaven ocupats; el 80,7% dels nostres antics alumnes van trobar feina en menys de tres mesos; el 43, 5% d'ells tenia un sou mensual superior als 2.000 €; el seu nivell mitjà de satisfacció amb la feina va ser de 8,1 sobre 10.

La Facultat manté forts vincles amb empreses i institucions. El curs 2021-22, la facultat ha realitzats 165 pràctiques en empreses locals, catalanes i multinacionals, i també ens administracions públiques (Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya i delegació a Girona del Ministerio de Hacienda),

La Facultat té una vinculació molt arrelada amb diverses associacions professionals, com ara el Col·legi d'Economistes de Catalunya, el Col·legi de Sensors Jurats de Comptes, el Col·legi de Gestors Administratius; actualment, totes aquestes institucions estan atorgant als nostres estudiants valuosos premis en l'acte de graduació dels estudiants, participant així mateix en activitats docents específiques. També tenim vincles amb organitzacions patronals catalanes i espanyoles, PIMEC, per exemple.

Algunes empreses participen directament en les activitats docents de la Facultat. Per exemple, MAPFRE, una companyia d'assegurances, coorganitza un joc de simulació adreçat als nostres estudiants i imparteix un cicle de conferències. Així mateix, Renta4, un banc d'inversió, organitza a més de jocs de borsa pels estudiants de la facultat, també organitza un joc de borsa pensat per a estudiants de secundària interessats a estudiar, en el futur, direcció d'empreses o finances.