Ens afegim a les mostres de condol pel traspàs de Salomó Marquès, professor emèrit de la Universitat de Girona, referent de la història de l’educació, l’escola republicana i l’exili del magisteri català. Fou director de l'ICE Josep Pallach entre 1987 i 1992 i un dels impulsors de la creació de la UdG. Descansi en pau.