L’Auditori de Girona acull l’acte de graduació de les promocions 2022-2026
La Facultat de Turisme
de la Universitat de Girona va celebrar el passat divendres 19 de juny l’acte
de graduació dels estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques i del
Grau en Turisme. La cerimònia va tenir lloc a l’Auditori de Girona i va reunir quasi mil persones entre graduats, familiars, amics, professorat i representants institucionals en una
jornada carregada d’emoció i reconeixement.
L’acte es va iniciar a
les 19.00 h amb l’entrada dels futurs graduats a la sala. La cerimònia, que va tenir una durada aproximada d’una hora i
mitja, va ser presentada pel doctor Joaquim Majó, anterior degà de la Facultat de Turisme.
Tot seguit, el degà de
la Facultat de Turisme, doctor Lluís Coromina, va adreçar unes paraules de benvinguda
als assistents i va destacar la importància d’aquesta etapa culminada amb èxit
pels estudiants dels dos graus.
Graduats Publicitat i Relacions Públiques
L'acte, propiament de graduació, va consistir en la imposició de bandes als alumnes de la promoció 2022-2026 i va culminar amb els discursos i un videos elaborats pels mateixos estudiants.
Durant l’acte també
van intervenir els coordinadors dels estudis, Silvia Aulet, coordinadora del
Grau en Turisme, i Manel Alcalà, coordinador del Grau en Publicitat i Relacions
Públiques, que van felicitar els graduats per l’esforç i la dedicació demostrats
al llarg de la seva trajectòria universitària.
Graduats en Turisme
A la cerimonia de graduació, també es van donar els Premis Extraordinaris de Grau en Publicitat i Relacions Públiques i del Grau en Turisme, del curs 2024 -2025 a Berta Masanas i Casado i a Clàudia Devasa Busquets respectivament.
Així mateix, es va donar a coneixer el noms de les i els guanyadors del premi a millor pòster de Treball Final de Grau escollit pels estudiants i escollit pels docents.
L'acte el va tancar el vicerector d’Estudiants de la Universitat de
Girona, doctor Robert Martí Marly, que va clausurar oficialment l’acte.
La Facultat de Turisme
felicita tots els graduats i graduades d’aquesta promoció i els desitja molts
èxits en la seva futura trajectòria professional i personal.