Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Menú

Facultat de Turisme

Graduació dels graus en Publicitat i Relacions Públiques i en Turisme

L’Auditori de Girona acull l’acte de graduació de les promocions 2022-2026

La Facultat de Turisme de la Universitat de Girona va celebrar el passat divendres 19 de juny l’acte de graduació dels estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques i del Grau en Turisme. La cerimònia va tenir lloc a l’Auditori de Girona i va reunir quasi mil persones entre graduats, familiars, amics, professorat i representants institucionals en una jornada carregada d’emoció i reconeixement.

L’acte es va iniciar a les 19.00 h amb l’entrada dels futurs graduats a la sala. La cerimònia, que va tenir una durada aproximada d’una hora i mitja, va ser presentada pel doctor Joaquim Majó, anterior degà de la Facultat de Turisme.

Tot seguit, el degà de la Facultat de Turisme, doctor Lluís Coromina, va adreçar unes paraules de benvinguda als assistents i va destacar la importància d’aquesta etapa culminada amb èxit pels estudiants dels dos graus.

L'acte, propiament de graduació, va consistir en la imposició de bandes als alumnes de la promoció 2022-2026 i va culminar amb els discursos i un videos elaborats pels mateixos estudiants. 

Durant l’acte també van intervenir els coordinadors dels estudis, Silvia Aulet, coordinadora del Grau en Turisme, i Manel Alcalà, coordinador del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, que van felicitar els graduats per l’esforç i la dedicació demostrats al llarg de la seva trajectòria universitària.

A la cerimonia de graduació, també  es van donar els Premis Extraordinaris de Grau en Publicitat i Relacions Públiques i del Grau en Turisme, del curs 2024 -2025 a Berta Masanas i Casado i a Clàudia Devasa Busquets respectivament.

Així mateix, es va donar a coneixer el noms de les i els guanyadors del premi a millor pòster de Treball Final de Grau escollit pels estudiants i escollit pels docents.

L'acte el va tancar el vicerector d’Estudiants de la Universitat de Girona, doctor Robert Martí Marly, que va clausurar oficialment l’acte.

La Facultat de Turisme felicita tots els graduats i graduades d’aquesta promoció i els desitja molts èxits en la seva futura trajectòria professional i personal.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Proporcionen informació estadística i permeten millorar els serveis. Utilitzem cookies de Google Analytics que podeu desactivar instal·lant-vos aquest plugin.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.