Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Facultat de Ciències

Sistema de garantia intern de qualitat

La Universitat de Girona disposa d’un Sistema de Garantia Interna de qualitat ( SGIQ) que va ser informat favorablement per ANECA l’any 2010. El sistema s'articula entorn del document d'Introducció al SIGQ i estableix els procediments per a afavorir la millora contínua dels títols oficials de grau, màster i doctorat i dels instruments que asseguren i garanteixen la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

El model actual és comú per a tota la Universitat. Atenent al canvi de visió en el qual la qualitat recau de manera primordial en el centre docent, s’està portant a terme un procés de revisió per part dels centres docents per tal que esdevinguin un reflex fidel de la seva realitat particular.

Fins que no s’actualitzin i s’adaptin els processos a la particularitats del centre, la informació que es mostra és la corresponent al SGIQ de la UdG.

En la mesura que es vagin actualitzant i adaptant els processos a les particularitats del centre, la informació s’incorporarà al SGIQ del centre i es publicarà a la web.

Més informació sobre el SGIQ a la UdG

Processos del SGiQ

Codi Nom Document
P0100FC Manual del Sistemes de Gestió de la Qualitat de la Universitat de Girona
P0101FC Millora contínua
P0102FC Revisió del SGQ
P0201FC Disseny i verificació de titulacions
P0202FC Seguiment i millora de titulacions
P0203FC Modificació de titulacions
P0204FC Acreditació de titulacions
P03FC Planificació i impartició de la docència
P05FC Captació d'estudiants, admissió i matrícula
P06FC Atenció i tutorització dels estudiants
P0702FC Avaluació del PDI
P0703FC Formació del PDI
P0705FC Formació del PAS
P07FC Gestió de la mobilitat dels estudiants
P08FC Gestió de l'orientació professional
P09FC Gestió de pràctiques externes
P10FC Gestió d'incidències, reclamacions i suggeriments
P11FC Mecanismes que regulin i informin sobre normatives que afecten els estudiants
P12FC Accés del personal acadèmic
P14FC Avaluació del personal acadèmic
P15FC Captació i selecció de PAS
P17FC Avaluació, promoció i reconeixement del PAS
P18FC Gestió de recursos materials i serveis
P19FC Anàlisi dels resultats acadèmics
P20FC Administració i anàlisi de les enquestes docència
P21FC Avaluació de la inserció
P22FC Publicació d'informació de resultats
P24FC Avaluació, seguiment i millora de la qualitat del progrés i els resultats d’aprenentatge dels doctorands i de la seva mobilitat
P32FC Administració i anàlisi de les enquestes a graduats

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.