Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Facultat de Ciències

Sistema de garantia intern de qualitat

La Universitat de Girona disposa d’un Sistema de Garantia Interna de qualitat ( SGIQ) que va ser informat favorablement per ANECA l’any 2010. El sistema s'articula entorn del document d'Introducció al SIGQ i estableix els procediments per a afavorir la millora contínua dels títols oficials de grau, màster i doctorat i dels instruments que asseguren i garanteixen la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge.

El model actual és comú per a tota la Universitat. Atenent al canvi de visió en el qual la qualitat recau de manera primordial en el centre docent, s’està portant a terme un procés de revisió per part dels centres docents per tal que esdevinguin un reflex fidel de la seva realitat particular.

Fins que no s’actualitzin i s’adaptin els processos a la particularitats del centre, la informació que es mostra és la corresponent al SGIQ de la UdG.

En la mesura que es vagin actualitzant i adaptant els processos a les particularitats del centre, la informació s’incorporarà al SGIQ del centre i es publicarà a la web.

SGIQ a la UdG

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.