Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Oficina de Salut Laboral

Vigilància de la salut

Actuacions

La vigilància de la salut centra la seva activitat en la prevenció i assessorament sobre els requisits necessaris per establir i conservar un ambient de treball segur i saludable que afavoreixi una salut física i mental òptima en relació amb el treball i l'adaptació d'aquest a les capacitats dels treballadors, tenint en compte el seu estat de salut físic i mental.

Propera campanya de reconeixements mèdics al personal UdG:

Extraccions per analítiques de sang:

• Dia 2, 3 i 6 de maig a Campus Montilivi (Espai Salut, Aulari Comú)
  • Dia 4 de maig a Campus Barri Vell (l’aula 027, Facultat d’Educació i Psicologia)
  • Dia  5 de maig a Campus Centre (als Consultoris Mèdics, 1er pis del Mòdul 1)

Clica aquí per demanar hora.

Reconeixements mèdics del 16 de Maig al 3 de Juny del 2022.

Centre Mèdic de GESEME (Ronda Ferran Puig, 37, Baixos, 17001 Girona)

Clica aquí per demanar hora.

Nota: Per participar en aquesta campanya ha d'haver passat un mínim d'un any de la darrera revisió mèdica.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.