Oficina de Salut Laboral

Vigilància de la salut

La vigilància de la salut centra la seva activitat en la prevenció i assessorament sobre els requisits necessaris per establir i conservar un ambient de treball segur i saludable que afavoreixi una salut física i mental òptima en relació amb el treball i l'adaptació d'aquest a les capacitats dels treballadors, tenint en compte el seu estat de salut físic i mental.

La UdG garanteix a tot el personal treballador al seu servei la vigilància periòdica del seu estat de salut en funció dels riscos inherents en el lloc de treball.

En tots els casos s’optarà per realitzar aquells reconeixements o proves que causin les menors molèsties a la persona treballadora, sempre segons s’estableix en els protocols específics.

La vigilància de la salut inclou:

• Avaluació inicial, després de la incorporació al treball o després d’un canvi en les tasques que es duen a terme que puguin comportar nous riscos per a la salut.
  • Avaluació de la salut a periòdica, segons els riscos inherents en el lloc de treball.
  • Avaluació de la salut per reincorporació després d’una absència prolongada per motius de salut.

Propera campanya de reconeixements mèdics 2024 per al personal UdG:

Calendari extraccions:

• Dia 8 i 10 d'abril a Campus Montilivi (Espai Salut, Aulari Comú)
  • Dia 11 d'abril a Campus Barri Vell (Aula EP-027, Facultat d'Educació i Psicologia)
  • Dia 12 d'abril a Campus Centre ( als Consultoris Mèdics, 1er pis del Mòdul 1)

Clica per reservar dia i hora

Calendari de revisions mèdiques:

Del 22 d'Abril al 9 de Maig del 2024

Al centre de Geseme, Ronda Ferran Puig 37 - Baixos - 17001 - Girona

Clica aquí per reservar dia i hora

IMPORTANT! ha d'haver passat un any de la darrera revisió mèdica realitzada per apuntar-se a la nova.

Última campanya general de revisions mèdiques realitzada: del 11 al 27 d'octubre de 2023.