Salud laboral > Actuaciones > Vigilancia de la salud
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
UdG 30 años

Oficina de Salut Laboral

Vigilància de la salut

Actuacions

La vigilància de la salut centra la seva activitat en la prevenció i assessorament sobre els requisits necessaris per establir i conservar un ambient de treball segur i saludable que afavoreixi una salut física i mental òptima en relació amb el treball i l'adaptació d'aquest a les capacitats dels treballadors, tenint en compte el seu estat de salut físic i mental.

Propera campanya de reconeixements mèdics al personal UdG:

Extraccions per analítiques de sang:

• Dia 2, 3 i 6 de maig a Campus Montilivi (Espai Salut, Aulari Comú)
  • Dia 4 de maig a Campus Barri Vell (l’aula 027, Facultat d’Educació i Psicologia)
  • Dia  5 de maig a Campus Centre (als Consultoris Mèdics, 1er pis del Mòdul 1)

Clica aquí per demanar hora.

Reconeixements mèdics del 16 de Maig al 3 de Juny del 2022.

Centre Mèdic de GESEME (Ronda Ferran Puig, 37, Baixos, 17001 Girona)

Clica aquí per demanar hora.

Nota: Per participar en aquesta campanya ha d'haver passat un mínim d'un any de la darrera revisió mèdica.

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.