Espai Empresa

Desenvolupa el teu projecte R+D+I amb nosaltres

Innova

Tota innovació comença per la recerca (creació de coneixement) i el consegüent desenvolupament d’aplicacions. La major part de la recerca científica i tecnològica es realitza a les universitats, on tot el personal acadèmic són investigadors.

La Universitat de Girona té 60 grups de recerca d’excel·lència reconeguts per la Generalitat de Catalunya, que pertanyen a 27 departaments i instituts de recerca universitaris, dels quals 10 són grups TECNIO i pels centres de recerca vinculats: Institut Català de Recerca de l'Aigua (ICRA-CERCA), Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural (ICRPC-CERCA), i l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (IdIBGi-CERCA). Tots ells estan a disposició de les empreses i institucions.

La UdG pot desenvolupar el teu projecte de recerca o de desenvolupament d’una tecnologia, sense que hagis d’invertir en instal·lacions i equipaments sofisticats ni contractar personal investigador.

Si ets una PIME, la UdG pot actuar com a departament d’R+D+I de la teva empresa i ajudar-te a definir el teu projecte des del primer moment, orientant-lo a la innovació que necessites.

D’altra banda, la UdG compta amb una àmplia experiència en la participació de projectes de R+D+I en col·laboració amb empreses i institucions, tant nacionals com internacionals. En aquest sentit, si estàs pensant a dur a terme un projecte d'R+D+I col·laboratiu, la UdG et pot ajudar a:

• Trobar un soci tecnològic, que aporti coneixement especialitzat
  • Trobar empreses d’altres països, de seriositat i solvència contrastada, que vulguin participar en un projecte europeu, gràcies a la nostra xarxa internacional de treball
  • Assessorar-te en la definició i gestió del projecte, i donar-te suport tècnic si hi participa un grup de recerca de la UdG
  • Accedir a ajuts per a projectes col·laboratius adreçats a centres d’investigació i universitats

La UdG et garanteix total confidencialitat, mitjançant contracte si és necessari, de la informació aportada o generada en el projecte.

Posa’t en contacte amb l'Oficina Universitat Empresa (Tel. 972 41 96 84), per tal de concertar una primera trobada amb el Director Científic del Campus per concretar els detalls de la col·laboració.