Salud laboral > Actuaciones > Vigilancia de la salud > Contenido básico del examen de Salud
Ir al contenido (clic en Intro)
UdG Hombre UdG Hombre

Oficina de Salut Laboral

Examen de salut

Vigilància de la Salut

El contingut bàsic de l'exàmen de salut és:

• Anamnesis (antecedents personals i familiars, hàbits de salut...)
  • Exploració física general
  • Proves analítiques bàsiques: Àcid úric; Colesterol; Creatinina; Gamma-GT; Glucosa ; Transaminasa GPT; Hemograma sense VSG ; Sediment orina
  • Electrocardiograma (12 derivacions)
  • En funció de l'avaluació dels riscos del lloc de treball i segons l’edat i el sexe, es determinaran les exploracions físiques i proves analítiques complementàries corresponents.

Proves complementàries (analítiques)

• Siderèmia (nivells de ferro en sang) en dones en edat fèrtil
  • Sang oculta en femta dones i homes > 50 anys (detecció precoç de càncer de còlon, cal anar a recollir el pot per la mostra de femta uns dies abans de l’analítica. La mostra es pot conservar al frigorífic (2-8ºC) fins un màxim de 5 dies, essent més fiable el resultat si es fa la prova els 3-4 primers dies).
  • PSA en homes > 50 anys (detecció precoç de càncer de pròstata)

El dia de l’analítica comunicar al personal sanitari que realitza les extraccions, la falta d’aquestes proves complementàries no implica la no valoració de l’aptitud.

Cada persona rebrà en el seu informe mèdic els resultats obtinguts i la seva interpretació.

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.