Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Grau en Comptabilitat i Finances

(Menció en Comptabilitat i Auditoria i Menció en Banca i Assegurances)

Es pot obtenir el grau sense cursar cap menció o cursar una de les dues MENCIONS

Primer any

Segon any

Tercer any

Quart any

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.