Escola Politècnica Superior

Cursos bàsics

Estudiants

Informació

En funció del Grau al que t'has matriculat els cursos bàsics que has de seguir són els següents:

GRAU CURSOS BÀSICS
Matemàtiques Física Química Dibuix
Enginyeria Mecànica X X X X
Enginyeria Química X X X X
Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica X X X X
Enginyeria Elèctrica X X X X
Enginyeria en Tecnologies Industrials X X X X
Doble titulació GEE-GEEIA X X X X
Doble titulació GETI-ADE X X 2n curs 2n curs
Enginyeria Biomèdica X X X
Enginyeria Agroalimentària X X X X
Innovació i Seguretat Alimentària X X X
Arquitectura X X   X
Arquitectura Tècnica i Edificació X X   X
Enginyeria Informàtica X X
Disseny i Desenvolupament de Videojocs X X   X

Des de la Politècnica volem incidir molt en la importància del seguiment d’aquests cursos. Al setembre, i prèviament a l’inici del curs acadèmic, tenen lloc les classes presencials intensives associades a aquests cursos on els professors responsables incideixen en aquells continguts considerats clau. Cada curs bàsic consta de 10 hores de classes presencials abans de l'inici del curs i alguns d'ells es prolonguen al llarg del primer semestre. Per assistir a un curs bàsic no cal apuntar-se enlloc, simplement has d'assistir a l'aula indicada dins l'horari en que està programat.

Cursos bàsics de Física, Química, Matemàtiques i Dibuix (del 2 al 13 de setembre de 2019). Obert

Els cursos bàsics es fonamenten en l'autoaprenentatge, es realitzen sessions de consolidació del 2 al 13 de setembre.

L'accés és obert a tots els alumnes matriculats de primer curs.

Horaris cursos bàsics 2019-20 setembre. Versió en PDF enllaçat a continuació.
Descarregueu l'horari cursos bàsics 2019-2020 (setembre) en format PDF

Podeu resoldre dubtes concrets amb els responsables:

Les sessions presencials dels cursos bàsics de química, física, matemàtiques i dibuix es realitzen del 2 al 13 de setembre de 2019.