Facultat d'Infermeria

Rafael Marcos-Gragera
Un estudi amb participació de la UdG demostra que les teràpies diana milloren la supervivència dels pacients amb càncer a la sang
L’estudi, el més important d’aquestes característiques que s’ha fet mai a Europa, ha estat publicat per la prestigiosa revista científica The Lancet Oncology. Dos investigadors vinculats al grup de recerca en Estadística, Econometria i Salut (GRECS), Rafael Marcos-Gragera i Gemma Osca-Gelis, són els autors de l’article.
21/07/2014
Recerca
Foto acte graduació 2014
Premis lliurats a estudiants d’Infermeria juliol 2014
Reconeixement als recents graduats en Infermeria per la seva trajectòria acadèmica.
16/07/2014
UniversitatSocietat
Foto acte graduació 2014
Acte de Graduació de la 2a Promoció de Graduats en Infermeria (2010-2014)
Aproximadament unes 500 persones (professors/es, estudiants, Personal d’Administració i Serveis, infermers/es, familiars i amics), varen assistir el 2 de juliol de 2014 a l’acte de Graduació de la Segona Promoció de Grau en Infermeria (2010-2014) que va tenir lloc al Teatre Municipal de Girona.
07/07/2014
UniversitatSocietat
Presentació No Tabac
Presentació "El tabac et roba la salut"
Presentació des del Programa UdG Saludable en motiu del Dia Mundial Sense Tabac
16/06/2014
SocietatPromoció
Foto Dra. Ilona Kickbusch
El Consell de Govern de la UdG aprova la concessió del títol de Doctora Honoris Causa a la Dra. Ilona Kickbusch
A proposta de la Facultat d'Infermeria, el Consell de Govern de la Universitat de Girona, que va tenir lloc el dia 29 de maig de 2014, va aprovar la concessió del títol de Doctora Honoris Causa a la Dra. Ilona Kickbush, reconeguda a nivell mundial per la seva vàlua i defensa de la promoció de la salut.
30/05/2014
UniversitatPromoció
Prova ACOE 2014
La Facultat d'Infermeria als mitjans de comunicació
Informació donada al telenotícies comarques de TV3 i a les notícies vespre de TV Girona del dia 21 de maig de 2014 en relació a l'ús del programa LearningSpace en les proves ACOE per avaluar els estudiants de quart curs del Grau en Infermeria.
26/05/2014
Docència
Estudiants fent les proves
La Facultat d'Infermeria aplica un sistema pioner per avaluar els estudiants de quart curs
El centre ha aplicat per primer cop un mètode pioner que permet als professors gestionar millor el sistema d'aprenentatge i ajustar l'avaluació dels prop de 120 estudiants de quart.
22/05/2014
UniversitatDocènciaSocietatQualitat
Foto IP Liria Portugal
Participació a l'Intensive Programme a Leiria (Portugal)
Del 23 de març al 4 d’abril, 10 estudiants de segon, tercer i quart curs del Grau en Infermeria de la UdG, juntament amb les professores Josefina Patiño i Pilar Àvila, han assistit a l’Erasmus Intensive Programme “Cross-Border HealthCare” (CBHC) al Instituto Politecnico de Leiria, Portugal.
09/04/2014
Jornades
Sessió informativa RD Diplomatura Grau 2-4-2014
Unes 60 persones van assistir el dia 2 d'abril de 2014 a la Sessió Informativa sobre el projecte de RD que pot modificar l’equivalència de la Diplomatura al Grau i que va tenir lloc a la Sala d'Actes de la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Girona.
03/04/2014
Universitat
Logo CNDE
Declaracions de la CNDE en relació al futur RD d'equivalència Diplomatura-Grau