Escola Politècnica Superior

Participació a congressos i conferències internacionals

(codi 12)

Activitats per a potenciar la internacionalització de l'estudiant.

Adreçades a tots els estudiants de l'EPS

2 ECTS + 0,5 punts RECI
primera setmana de juliol
Lloc:
Facultat d'Educació i Lletres
Professor responsable:
Teresa Serra Putellas
teresa.serra@udg.edu
Tasques:
Els estudiants hauran de donar suport al desenvolupament de l'activitat durant la primera setmana de juliol. Hauran d'ajudar en temes logístics com la 'registration' els 'cofee breaks', en la parti informàtica (upload de les presentacions), reposar material, guiar als assistents. Tota la comunicació s'haurà de fer en anglès. L'activitat es desenvoluparà tot el dia.
Activitat a acreditar:
12. Suport a l'organització i desenvolupament del congrés internacional Physical Processes in Natural Waters 2024
Codis associats:
3100RA1113 Participació congressos i conferències internacionals I (1 crèdit)
3100RA1114 Participació congressos i conferències internacionals II (1 crèdit)
3100RA1115 Participació congressos i conferències internacionals III (1 crèdit)
3100RA1116 Participació congressos i conferències internacionals IV (1 crèdit)

Adreçat als estudiants d'Enginyeries industrials

1 ECTS + 0,5 punts RECI
12, 13 i 14 de juny
Lloc:
Facultats UdG

Professor responsable:
Martí Casadesús
marti.casadesus@udg.edu
Tasques:
Suport a la organització del congrés. Aquest és un congrés científic de caràcter internacional en el marc de l'enginyeria i la qualitat. Caldrà que els estudiants donin suport al registre dels participants, a la preparació del material necessari a les aules per a les ponències i altres altivitats relacionades que se'ls hi encarreguin.
Activitat a acreditar:
12. Suport al congrés "6th International Conference on Quality Engineering and Management"
Codis associats:
3100RA1113  Participació congressos i conferències internacionals I  (1 crèdit)
3100RA1114  Participació congressos i conferències internacionals II  (1 crèdit)
3100RA1115  Participació congressos i conferències internacionals III  (1 crèdit)
3100RA1116  Participació congressos i conferències internacionals IV  (1 crèdit)

Participació a congressos i conferències internacional

Adreçades a tots els estudiants de l'EPS

1 ECTS + 0,5 punts RECI
mínim 8h
durant el curs
Professora responsable:
M. Luisa García-Romeu de Luna
sotsdirectora.relext@eps.udg.edu
Tasques:

Conferències internacionals en l’àmbit de la tecnologia, l’enginyeria i l’arquitectura.

12. Participació a congressos i conferències internacionals
Codis associats:
3100RA1113  Participació congressos i conferències internacionals I  (1 crèdit)