Escola Politècnica Superior

Dubtes freqüents de matrícula a l'EPS

Escola Politècnica Superior

1. Abans de realitzar la matrícula:
    • heu de verificar si teniu totes les assignatures qualificades, si les notes són correctes i si tots els rebuts del curs 2017/18 estan pagats.
    • si no sou titulars del compte bancari des del que es pagarà la matrícula,  caldrà que feu arribar a la Secretaria Acadèmica, el document d’autorització del titular Comunicació/modificació de dades bancàries, juntament a una fotocòpia del DNI del titular. Ens ho podeu portar a la Secretaria Acadèmica o bé enviar-ho escanejat a infoacademica.eps@udg.edu
    • consulteu al web els horaris dels grups de cada assignatura
    • es recomana que tingueu omplert un esborrany de les assignatures que voleu i el grup. Prepareu també algunes alternatives per si els grups sol·licitats estan plens. L ’adjudicació de les places als grups de les assignatures es realitzarà segons l’ordre de matrícula dels estudiants. Quan un grup d’una assignatura està ple ja no s’admeten més estudiants (per les assignatures obligatòries s’adjudica un altra grup, en canvi, les assignatures optatives quan estan plenes no hi ha possibilitat d’ampliació del grup). Els estudiants heu d’assistir a classe en el grup assignat.
  2. Per a matricular-vos heu d’anar a “la meva UdG”, accedir al vostre expedient, a la pestanya “matrícula”.
  3. Una vegada estigueu a la pàgina de la matrícula podreu accedir a tota la informació que necessiteu per a poder matricular-vos correctament. Recordeu que us demana:

Usuari: Número de la UdG

Password: la paraula de pas del vostre correu electrònic

En cas que tingueu problemes d’accés cal que us adreceu a la secretaria informàtica;
    si@eps.udg.edu
    telèfon: 972 41 84 25

4. Comproveu les vostres dades personals i, sobretot, la casella corresponent a l’autorització o no de la difusió de la vostra adreça.
  5. Heu de matricular totes les assignatures no superades abans de matricular-ne de noves.
    • El nombre màxim de crèdits que podeu matricular per curs és 90.
    • El nombre mínim de crèdits que heu de matricular per curs és 24.
  6. Per continuar els mateixos estudis, els estudiants hauran de superar com a mínim el 50% dels crèdits matriculats el curs anterior.
  7. És important la comprovació que esteu matriculats d’allò que voleu ja que no es poden fer modificacions fora del període establert en el calendari administratiu.
    Durant el mateix dia podreu modificar la matrícula tantes vegades com vulgueu, però a partir de la 1 de la matinada ja no podreu modificar-la. Per això és molt important que seleccioneu bé les assignatures i sobretot els grups per evitar solapaments.
    La Normativa de matrícula no permet modificacions si no hi ha hagut canvis en l’horari.
    Davant de casos justificats i excepcionals, s’analitzaran i resoldran les possibles modificacions de matrícula. Si voleu sol·licitar un canvi de grup, podeu recollir i lliurar l’imprès de sol·licitud de canvi de grup a la consergeria de l’EPS.
    Per a qualsevol altra modificació, caldrà presentar a l’oficina del registre del CIAE una sol·licitud adreçada a la direcció de l’EPS amb totes les justificacions que creieu convenient. Models sol·licituds