Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Llengües a la UdG

Exàmens oficials

Català, anglès, xinès, Cambridge i espanyol

Examen Alemany A2 ACLES

Examen Anglès B1 CertAcles

Examen Anglès B2 CLUC

Examen CLUC d’anglès B2 - Convocatòria de juliol - Matrícula oberta

Taller de preparació per a l'examen d'anglès B2 CLUC

Activitat vigent - Matrícula tancada

En aquests moments no hi ha cap convocatòria oberta d'aquesta activitat - Matrícula tancada

Taller virtual de preparació per a l'examen d'anglès B2 CLUC

Examen capacitació en anglès per a PDI

Activitat Convocatòria

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.