Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Llengües a la UdG

Exàmens oficials

Català, anglès, xinès, Cambridge i espanyol

Activitat Convocatòria
Examen d'anglès CLUC per a Erasmus

En aquests moments no hi ha cap convocatòria oberta d'aquesta activitat - Matrícula tancada

Examen Anglès B1 CertAcles

Activitat vigent - Matrícula tancada

Examen Anglès B2 CLUC

Examen CLUC d’anglès B2 - Convocatòria de juliol - Matrícula oberta

Examen CLUC d’anglès B2 - Convocatòria de juny - Matrícula oberta

Taller de preparació per a l'examen d'anglès B2 CLUC

Taller presencial de preparació Examen CLUC B2 - Juliol - Edició matí - Matrícula oberta

Activitat vigent - Matrícula tancada

Taller virtual de preparació per a l'examen d'anglès B2 CLUC

Taller virtual de preparació Examen CLUC B2 - Juliol - Edició tarda - Matrícula oberta

Examen Anglès C1 CertAcles

Examen capacitació en anglès per a PDI

Examen CLUC de capacitació per a la docència en anglès- juliol - Matrícula oberta

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.