Investiga > Fundación Biodiversidad: projectes d'avaluació de l'estat de la biodiversitat terrestre 2019

Investiga

L'objectiu d'aquesta convocatòria és impulsar projectes que aportin dades rellevants que permetin avaluar l'estat de conservació del patrimoni natural competència de l'Estat. El termini intern UdG finalitza el 19 de juny.

Els projectes objecte d'aquesta convocatòria s'han de centrar en l'anàl·lisi de l'estat de conservació d'àrees protegides per instruments internacionals en cumpliment d'allò de que disposen les direcives europees, i els convenis i acords internacionals corresponents, de reserva de la biosfera designades per la UNESCO, i l'estat de les espècies integrades en el llistat d'espècies silvestre en règim de protecció especial i el catàleg espanyol d'espècies amenaçades, amb especial atenció a les espècies en situació crítica.

La dotació global d'aquesta convocatòria és de 3.000.000 € i l'import màxim a sol·licitar per cada projectes és de 120.000 € i, en el cas de les administracions públiques, el cofinançament no podrà superar el 50%.

La durada dels projectes serà de 2 anys.

El procés de sol·licitud consta de dues fases:

1a fase: cal aportar la següent documentació:

1. Declaració responsable signada pel/la representant legal de la institució
      2. Formulari de sol·licitud disponible (disponible al web de la Fundación Biodiversidad)
      3. Marc lògic (veure exemple)
      4. Pressupost detallat
      5. Recursos humans previstos
      6. Cronograma del projecte
      7. Addicionalment, també es podran incloure en la sol·licitud cartes de suport al projecte

2a fase: si el projecte resulta preseleccionat, caldrà aportar la següent documentació:

1. Carta d’acceptació de l’ajuda signada pel/la representant legal
      2. Estatuts de la institució i document d’inscripció al registre corresponent
      3. Document acreditatiu de la representació amb què s’actua
      4. Formulari de sol·licitud de la fase 2
      5. Marc lògic 2 ajustat als requeriments de la Fundación Biodiversidad
      6. Pressupost detallat 2
      7. Cronograma detallat 2
      8. Recursos humans 2
      9. Permisos administratius corresponents en cas que sigui necessari
      10. Certificat positiu d’estar al corrent de les obligacions tributàries

ATENCIÓ: en aquesta convocatòria s'admeten només dues sol·licituds per cada institució sol·licitant; per aquest motiu, si hi hagués més de dos equips interessats en presentar-hi una sol·licitud, s'obrirà un període intern de priorització. Així doncs, si teniu intenció de sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria us demanem que ens ho notifiqueu per correu electrònic abans del dia 27 de maig a les 12.00 hores emplenant el aquest formulari.

Contacte OITT: Pau Blasco (recercaoitt@udg.edu / 972 41 9746)