UdG Ocupació > Beques de pràctiques internacionals a Colòmbia, Perú o Xile

Escola de competències

Beques de pràctiques internacionals a Colòmbia, Perú o Xile

La Fundación Microfinanzas BBVA (FMBBVA) ofereix l'oportunitat a set joves universitaris de grau o màster de conèixer de primera mà el dia a dia de la Fundació a Amèrica Llatina.

Durant quatre setmanes, aquests joves universitaris visitaran les oficines centrals de les entitats de la Fundació, on rebran formació en matèria de microfinances, abans de començar el treball sobre el terreny.

En aquesta última etapa, els alumnes acompanyaran a un assessor de microfinances en les seves visites als emprenedors per a conèixer els seus negocis, analitzar-los i oferir-los els productes i serveis financers més adequats a les seves necessitats i viure així tot el procés d'aprovació i seguiment d'un crèdit.

Requisits

Formació sol·licitada: estudiants universitaris de Grau (de qualsevol curs) o Màster de qualsevol titulació. Busquem persones interessades a conèixer de prop el sector microfinancer a Amèrica Llatina i l'impacte social que aquest té a la regió.

Altres requisits:

• És obligatori assistir presencialment a la dinàmica de grup i la xerrada de presentació que es realitzaran en les seus BBVA a Madrid.
  • Per al Perú, és obligatori comptar amb un titulació universitària ja finalitzada (Grau o equivalent).
  • Complir amb els requisits COVID d'acord amb la legislació aplicable a cada país.
  • Valorable tenir coneixements microfinancers i/o experiència prèvia en voluntariats.

S'ofereix

L'oportunitat de viure una experiència internacional única amb el suport de la primera fundació a Amèrica Llatina en contribució al desenvolupament.

Costos coberts pel Grup Fundación Microfinanzas BBVA:

• Vols: les persones seleccionades compraran els bitllets d'anada i volta i es reemborsarà el cost la primera setmana de les pràctiques (fins a un màxim de 1.000 €).
  • Assegurança mèdica, d'assistència en viatges i responsabilitat civil.
  • Tràmits migratoris que apliquin en funció del país de destinació.
  • Allotjament/s.
  • Ajuda a l'estudi: 500/600 euros (en funció del país) en moneda local per a cobrir despeses d'alimentació i de transport.
  • Si la persona seleccionada avança o retarda la seva estada al país de destinació, el Grup Fundació Microfinances BBVA no costejarà les despeses addicionals, ni quedarà cobert cobert per l'assegurança mèdica d'assistència en viatges o el visat corresponent.

PDF Becas FMBBVA

Termini