UdG Ocupació > La Universitat de Girona apropa l'oferta laboral del territori als i les estudiants d'infermeria

Orientació professional

El dijous 28 d'abril de 2022 ha tingut lloc la 4a Jornada Meeting Point organitzada per la Facultat d'Infermeria amb la col·laboració de l'Oficina Universitat Empresa, la qual ha agrupat una vuitantena d'estudiants i un total de 21 empreses/institucions de l'àmbit de la salut.

La jornada ha començat a la sala d'actes de la Facultat d'Infermeria amb la inauguració per part de la vicedegana de la Facultat d’Infermeria, Rosa Suñer Soler, i la tècnica de Serveis a l’Empresa de la Universitat de Girona, Aurora Armesto.

A continuació, ha tingut lloc la conferència  “Cuida’t per poder cuidar els altres”, a càrrec de Jorge Cuervo.

La Jornada ha finalitzat amb el Meeting Point a l'amfiteatre del Campus de la Salut, en el qual els i les estudiants d'infermeria han pogut intercanviar currículums i conèixer personalment a algunes de les organitzacions sanitàries del territori. Les empreses participants a la jornada han sigut:

• Albera Salut slp
  • Centre Sociosanitari Maria Gay de Girona
  • Clínica Girona
  • Clinica Salus Infirmorum
  • Col·legi Oficial d’Infermeres/rs de Girona
  • Comunitat Terapèutica del Maresme - Clínica Arenys de Munt
  • Comunitat Terapèutica del Maresme-Hospital de Dia Malgrat
  • Consorci Sant Gregori
  • Corporació de Salut del Maresme i la Selva (Hospitals Calella-Blanes)
  • Fundació Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa
  • Fundació Salut Empordà