Salud laboral > Actuaciones > Seguridad > Seguridad en caso de emergencia
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Oficina de Salut Laboral

Emergències

Seguretat en cas d'emergència

Incendi

• Allunyeu-vos i tanqueu la porta del local afectat per tal de confinar l’incendi.
  • Aviseu al punt de comandament o premeu el polsador d’alarma d’incendi més proper.
  • Mireu de donar igualment avís a les persones que es trobin a prop i es puguin veure afectades.
  • Només provareu d’apagar l’incendi quan la magnitud del mateix ho permeti, si us trobeu preparats per fer-ho i disposeu de coneixements de lluita contra incendis, això sí, posant sempre per davant la pròpia seguretat.

Important, cal valorar si el foc es petit i poc estès, si hi ha poc fum i si la sortida està garantida. Només intervindrem quan es donin totes aquestes circumstàncies.

Evacuació

• En comunicar-vos que hi ha una emergència, deixeu el que esteu fent i sortiu ordenadament.
  • Sortiu del vostre espai de treball.
  • No torneu enrere a recollir efectes personals.
  • Si hi ha foc o fum, no passeu. Tanqueu portes i finestres dels espais evacuats i doneu senyals de la vostra presència per qualsevol mitjà.
  • Dirigiu-vos al punt de reunió que us indiquin.

Confinament

• Si us informen d’un risc exterior, mantingueu la calma.
  • Tanqueu totes les portes i finestres que donen a l’exterior.
  • Atureu les instal·lacions de climatització i ventilació.
  • Mantingueu-vos dins dels vostres locals fins a nou avís.
  • No sortiu del vostre espai i segui les possibles instruccions. Espereu fins que us indiquin que podeu sortir.

Telèfons

En la mesura possible, primer trucar a la vostra consergeria.

Emergències :
112
Policia Municipal :
092

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.