Investiga > UE – Establerts els Grups de Treball sobre la Diplomàcia Científica de la UE

Investiga

El passat 6 de desembre 2023, la Comissió Europea ha anunciat la composició dels cinc grups de treball que hauran de treballar per establir un nou marc per a la diplomàcia científica europea:

• WG1: Using science diplomacy strategically to tackle geopolitical challenges in a fragmented, multipolar world
  • WG2: Making European diplomacy more strategic, effective and resilient through scientific evidence and foresight
  • WG3: Strengthening science diplomacy in Delegations and Embassies and fostering the EU’s global science diplomacy outreach
  • WG4: Building capacity for European science diplomacy
  • WG5: Cross-cutting group on definition, principles and EU added value of European science diplomacy

Cada grup serà dirigit per un/a científic/a i un/a diplomat/da i tindrà 25 membres que es van escollir com a resultat de la expressió d’interès oberta el mes d’octubre 2023 (veure butlletí UdG 19/10/2023).