Investiga > UE: Crida per participar a posar les bases d’un futur marc europeu per a la Diplomàcia científica!
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

La Comissió Europea vol posar les bases d’un marc europeu per a la diplomàcia científica i busca personal expert. El termini per presentar una candidatura finalitza el 31 d’octubre 2023.

La Comissió Europea ha obert una crida per rebre expressions d’interès per participar en els grups de treball per desenvolupar els elements d’un futur marc europeu per a la diplomàcia científica.

L’objectiu de la crida és reunir a tots les parts interessades i rellevants per aquest procés per desenvolupar recomanacions en un procés de co-creació.

La participació és a títol individual.

Elegibilitat: les persones candidates del mon acadèmic (universitats, centres de recerca) poden tenir qualsevol nacionalitat.

Més informació sobre la diplomàcia científica (Explanatory Note).

Termini de presentació de candidatures: 31 d’octubre 2023, 23h59 CET

Més informació i presentacions.