Investiga > Xarxa Vives d’Universitats – Ajuts a la recerca Creu Casas Sicart

Investiga

Xarxa Vives d’Universitats – Ajuts a la recerca Creu Casas Sicart

La Xarxa Vives d’Universitats i l’Institut Ramon Muntaner convoquen els ajuts de recerca en el context local i comarcal per a personal docent i investigador de les universitats de la Xarxa Vives, amb la col·laboració de la Direcció General de Societat del Coneixement, Transferència i Territori i el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. La data límit del termini intern és el 2 d'abril.

L’objectiu dels ajuts és promoure projectes de recerca que incorporin transferència de coneixement proposats pel personal docent i investigador (PDI) de les Universitats de la Xarxa Vives en el marc dels centres i instituts d’estudis de recerca local i comarcal, entitats sense finalitat de lucre inscrites al registre d’associacions o de fundacions, i/o en col·laboració amb un centre o institut d’estudis local o comarcal i que tinguin com a objectiu donar resposta a reptes vinculats al territori de referència o a l’especialitat temàtica de l’entitat, sempre que l’estudi es localitzi en un àmbit territorial concret.

Els projectes proposats poden referir-se a qualsevol dels àmbits de coneixement de les ciències humanes i socials, així com de l’àmbit científic i tecnològic.

Els resultats de la recerca hauran de ser presentats en català o aranès. Es valorarà la incorporació de les tecnologies digitals.

Persones beneficiàries dels ajuts

Els ajuts s’adrecen a personal docent i investigador, tant a temps complet com a temps parcial, que proposin un projecte de recerca d’abast local o comarcal en el marc d’un centre d’estudis local o comarcal.

Presentació de candidatures

Els projectes hauran de presentar propostes d’aplicabilitat i retorn social dels resultats. També caldrà que tinguin com a marc de referència els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Serà necessari que les sol·licituds integrin una de les opcions següents:

• Una persona investigadora individual en el marc d’un centre d’estudis o en col·laboració amb un o més centres d’estudis locals.
    • Un grup de recerca universitari o equip d’investigadors en el marc d’un centre d’estudis o en col·laboració amb un o més centres d’estudis locals. Caldrà que hi hagi un PDI com a investigador/a principal responsable del projecte.

Data límit presentació de candidatures: Dimecres 03/04/2024

Data límit termini intern: Dimarts 02/04/2024 a les 9 hores.

Dotació:

• Entre 2 i 4 ajuts de 10.000€ (deu mil euros)
    • Entre 2 i 6 ajuts de 5.000€ (cinc mil euros)

Consulteu les bases de la convocatòria i la documentació a presentar a la plana web de la Xarxa Vives d'Universitats.

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).