Investiga > Fund. Francisco Soria Melguizo: Ajuts a la investigació biomèdica 2023

Investiga

Fund. Francisco Soria Melguizo: Ajuts a la investigació biomèdica 2023

L'objecte d'aquesta convocatòria és impulsar l'avenç del coneixement biomèdic mitjançant projectes innovadors i d'excel·lència, que proposin solucions vers problemes de salut de la màxima rellevància i amb un elevat impacte social.

La convocatòria està dotada amb 600.000 euros i es distribueix en dues categories:

- La primera, dirigida a grups que pertanyen al Centro de Investigación Biomédica en Red (CIBER), es destinarà a finançar una recerca sobre la resistència als antimicrobians entre els grups de població vulnerable, que inclogui propostes innovadores amb aplicació de noves tecnologies o eines d'intel·ligència artificial en la generació o anàlisi de dades, amb una dotació de 300.000 euros.

- La segona, dirigida a grups d’investigació de les universitats, dotada amb 300.000 €, donarà suport a una recerca que abordi el problema de la fragilitat i/o la capacitat intrínseca de les persones grans des de la perspectiva de la tecnologia (ús de sensors, desenvolupament de plataformes globals d'aproximació clínica al pacient en el seu domicili, aplicació de la intel·ligència artificial…), tant amb propòsit diagnòstic, com d'intervenció, preventiva o terapèutica, i seguiment, bé de manera aïllada o de manera global.

Els projectes de recerca hauran de dur-se a terme durant un període màxim de 24 mesos, a comptar des de la data d'inici que s'estableixi en el document d'acceptació de l'ajuda.

El termini de presentació estarà obert fins al 19 d’octubre a les 20:00 hores.

Els candidats han d’emplenar el formulari de sol·licitud que podeu descarregar AQUÍ i enviar a l'adreça de correu electrònic ayudas2023@fundacionsoriamelguizo.org indicant a l’assumpte  del missatge Convocatoria ayudas 2023 Fundación Francisco Soria Melguizo, el número de la secció, que en el nostre cas serà 2 y el nom de l’investigador principal (Ex. Convocatoria ayudas 2023, Fundación Soria Melguizo, Sección 2, IP: Pedro XXXX).

Podeu consultar el document de la convocatòria o visitar la pàgina web de la Fundación Soria Melguizo

Preguem que si alguna persona resulta beneficiària, ens ho comuniqui a recerca.oitt@udg.edu