Investiga > UE: Licitació per un estudi sobre la descoberta de continguts culturals en l’entorn digital

Investiga

Un contracte per entendre la disponibilitat i accessibilitat del contingut cultural en línia i les pràctiques de priorització del contingut, les recomanacions d’algoritmes i les estratègies de curació. Termini 16 d’octubre 2023

La Direcció General d’Educació, Joventut, Esport i Cultura (EAC) de la Comissió Europea convoca una licitació amb les següents dades:

Referència: EAC/2023/OP/0004

Títol: Discoverability of Diverse European Cultural Content in the Digital Environment

Descripció

Un dels components clau del marc estratègic per a la política cultural de la UE és el pla de treball de la UE per a la cultura. L’actual pla de treball prevé la preparació d’un estudi sobre la possibilitat de descobrir diversos continguts culturals europeus en l’entorn digital.

L’objectiu general de l’estudi es tenir una visió general detallada de la situació respecte a la possibilitat de descobrir diversos continguts culturals europeus en línia i entendre l’impacte que les practiques de priorització de continguts, les recomanacions dels algoritmes i les estratègies de curació tenen en la diversitat cultural i lingüística.

L’objectiu final es identificar possibles vies d’acció per ajudar a protegir i promoure la exposició a la diversitat cultural i lingüística en línia, prestant especial atenció als sectors de la música i del llibre.

Tipus de contracte: serveis

Durada: 18 mesos

Mètode d’adjudicació: qualitat – preu (veure els plecs de la contractació)

Valor total estimat: 300.000€ (sense IVA)