Investiga > UE: Licitació per un estudi sobre la qualitat de vida dels pacients amb càncer i supervivents

Investiga

L’Agència Executiva de Salut i Digital (HADEA) de la Comissió Europea convoca una licitació amb les següents dades:

Referència: HADEA/2023/OP/0038

Títol: Study on the quality of life of càncer patients and survivors

Descripció

L’objecte de la licitació és la realització d’un estudi als 27 estats membres de la UE, Islàndia i Noruega, per identificar indicadors comuns per a la recollida de dades que es puguin fer servir per mesurar el progrés en el nivell de qualitat de vida dels pacients amb càncer i els supervivents.

A partir dels indicadors identificats i de l’evidència recollida, l’estudi documentarà i analitzarà les principals desigualtat detectades entre els països analitzats pel que fa a la qualitat de la vida dels pacients i supervivents de càncer i com s’adrecen les desigualtats. Les recomanacions resultat de la licitació i les estratègies rellevants es dirigiran als estats membres per millorar la qualitat de vida, per reduir les desigualtat entre països i per millorar la recollida de dades.

Tipus de contracte: serveis

Durada: 24 mesos

Mètode d’adjudicació: qualitat (70%) – preu (30%)

Valor total estimat: 1.500.000€ (sense IVA)