Investiga > CaixaResearch Health 2024 - Projectes de recerca en salut i biomedicina

Investiga

CaixaResearch Health 2024 - Projectes de recerca en salut i biomedicina

L’objectiu d’aquesta convocatòria és identificar i impulsar iniciatives prometedores, d’excel·lència científica, de valor potencial i impacte social, tant de recerca bàsica, com clínica o traslacional.

Els projectes tindran una durada de fins a 3 anys i s’han d’emmarcar en alguna de les següents àrees temàtiques:

• Neurociències
    • Oncologia
    • Malalties cardiovasculars i metabòliques relacionades
    • Malalties infeccioses
    • Tecnologies facilitadores en les quatre àrees temàtiques anteriors

Les propostes poden ser individuals (fins a 500.000 euros) o en consorci (fins un 1.000.000 euros). Els consorcis poden estar formats per un màxim de 5 institucions entre universitats, centre de recerca i organitzacions de la societats civil sense ànim de lucre. Les empreses no poden formar part dels consorcis, però sí ser subcontractades.

El finançament global de la convocatòria és de 21.000.000 d’euros; la intenció és distribuir els fons equitativament entre les diferents àrees temàtiques, en la mesura del possible.

Les sol·licituds s’han de presentar electrònicament a través del web de la convocatòria. El termini de sol·licituds romandrà obert fins al 16 de novembre, a les 14.00 h.

La Fundació La Caixa oferirà una sessió informativa virtual el pròxim 11 d’octubre, a les 10.30 h, oberta a tothom (cal inscripció prèvia).

Web de la convocatòria

Bases de la convocatòria

FAQs

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, aviseu-nos, si us plau, al més aviat possible a recercaoitt@udg.edu o per Teams (Pau Blasco).