Investiga > PROYECTOS PRUEBA DE CONCEPTO 2021

Investiga

PROYECTOS PRUEBA DE CONCEPTO 2021

Projectes per accelerar la transferència de coneixement i resultats generats, principalment d’aquells projectes de I + D + i que es troben en les primeres etapes de maduració tecnològica.

Objectiu: Accelerar la transferència de coneixement i resultats generats, principalment d’aquells projectes de I + D + i que es troben en les primeres etapes de maduració tecnològica.

Interessats enviar correu a valoritzacio@udg.edu. Termini 29/04 fins 13/05 (14:00h). Termini Intern 10/05/2021. Ompliu, al més aviat possible, la declaració responsable per poder-la signar per la Vicerectora.

Característiques:

• La idea, coneixement o resultat objecte de la prova de concepte han de provar o estar estratègicament relacionades amb l’execució d’un projecte d’investigació finançada per l’AEI en les convocatòries 2016 i 2017, dels següents programes: - Programes de Generació de Conocimiento (PGC ) - Retos para la sociedad (RTI)
  • Les propostes hauran de demostrar que es disposa de coneixements o resultats que suposin un avenç cientificotècnic, que siguin innovadors i que puguin demostrar un potencial de transferència tecnològica.
  • Les propostes hauran de proposar un pla d'implementació que concreta les previsions respecte a la protecció, transferència, aplicació o explotació dels resultats.
  • Els sol·licitants hauran d'informar sobre les etapes que pretenen recórrer a la proposta per PDC, així com a els nivells de maduració tecnològica previstos. En AQUEST SENTIT, és preveu la presentació de Propostes en Diferents estats de maduració tecnològica.
  • Es poden sol·licitar ajuts a qualsevol de les àrees de l'AEI.
  • Són compatibles amb qualsevol altra convocatòria de projectes de l'AEI.

Convocatòria: 40 M€

Durada: 24 mesos, iniciats 2021

Finançament: Fins 150.000 €/projecte

Conceptes finançables: Veure article 9 de la convocatòria. Incloure l’informe d’auditor de 1.200€ i els costos indirectes 15% sobre les despeses directes.

Atenció! Realitzar l’autoavaluació DNSH.

Models de documents i convocatoria al següent enllaç (Tramitació ajuda -> apartat Presentación solicitudes): https://www.ciencia.gob.es/portal/site/MICINN/menuitem.dbc68b34d11ccbd5d52ffeb801432ea0/?vgnextoid=e41db42bcfd68710VgnVCM1000001d04140aRCRD&vgnextchannel=b24e067c468a4610VgnVCM1000001d04140aRCRD

Trobareu webminar i més informació a: MevaUdG --> Investigació --> Projectes Ministerio --> Pruebas de Concepto 2021

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu