Instituts > IQCC convoca 8 beques d'estiu per a estudiants de grau

Institut de Química Computacional i Catàlisi

L'Institut de Química Computacional i Catàlisi (IQCC) de la Universitat de Girona (UdG) és una unitat de referència mundial en química computacional i catàlisi que té com a objectiu la realització d'investigacions innovadores sobre química predictiva per a la catàlisis, amb especial atenció als processos que es produeixen a l'espai confinat per als propers anys. Un dels pilars de l'IQCC és l'educació, per això publica una convocatòria de vuit beques per als estudiants de la UdG.

Aqui trobareu una llista de línies de recerca dels IPs de l'IQCC, amb enllaços als seus videos pel IQCC (virtual) Science Slam 2021. Mireu-los i feu les vostres preferències, marcant-les al .

El reglament general d'aquesta convocatoria trobareu en aquest document: . En principi les vuit beques aniran destinades a 4 beques per estudiants UdG de tercer any de grau (beca de 1 mes), i 4 beques per estudiants de quart any de grau (beca de 2 mesos). Està previst que cada grup de recerca de l’IQCC tingui un/-a estudiant de tercer any, i un/-a de quart any. Tots detalls de la convocatoria (amb la data final per entregar els documents), i quins documents per presentar, estan posats a la Convocatoria que està publicat al Tauler d'annuncis de la UdG.

COMPBIOLAB: Laboratori de Bioquímica Computacional: Disseny Racional de Nous Enzims

videos

Accelerating (bio)molecular recognition, assembly, and catalysis

Dr. Ferran Feixas

Computational design of proficient enzymes

Dr. Sílvia Osuna

DIMOCAT: Disseny i Modelatge de Reaccions Catalitzades per Metalls de Transició

videos

Biocatalytic intermediates for the discovery and design of new enzymatic activities

Dr. Marc Garcia-Borràs

Molecular recognition and bioinspired catalysis with artificial receptors

Dr. Agustí Lledó

Nonlinear optical properties and theoretical chemistry

Dr. Josep M. Luis

Transition metals in organic synthesis

Dr. Anna Pla-Quintana

Multicatalysis for the functionalization of organic substrates, water oxidation and CO2 fixation

Dr. Albert Poater

Catalysis and aromaticity

Dr. Miquel Solà

QBISCAT: Química Bioinspirada, Supramolecular i Catàlisi

Unravelling the mechanisms behind O2 and N2O activation

Dr. Anna Company

Biologically inspired design of transition metal reactivity and catalysis

Dr. Miquel Costas

Sustainable C-H functionalization catalysis and Supramolecular chemistry at the confined space of nanocapsules

Dr. Xavi Ribas

QTMEM: Química teòrica i Modelatge i Enginyeria molecular

videos

Excited states and non-adiabatic processes

Dr. Lluís Blancafort

Chemical concepts from wavefunction analysis

Dr. Pedro Salvador

Spinning around in transition-metal chemistry

Dr. Marcel Swart

Documentació a presentar (termini de presentacio: 7 dies natural després de la publicació de la convocatòria al taulell d'anuncis de la UdG, Secretaria IQCC, Fac. Ciències; sec.iqcc@udg.edu):

• Expedient acadèmic extret per la web La + Meva que inclou les notes de les assignatures, el total de crèdits superat, i la nota mitjana ponderada
  • Fotocòpia DNI
  • Curriculum Vitae
  • Còpia titulació d’estudis d’anglés
  • Printout e-mail rebut després de haver posat les preferències al .
  • Instancia de solicitud, degudament omplert

Hi ha requisits per poder optar al segon mes (veure Reglament)