Instituts > L’IQCC dona a conèixer la seva recerca al món amb l’edició virtual d’un Science Slam

Institut de Química Computacional i Catàlisi

L’Institut de Química Computacional i Catàlisi (IQCC) de la Universitat de Girona (UdG) organitza l’edició virtual 2021 del Science Slam des d’avui fins al 9 de juny per a mostrar els projectes de recerca més representatius a un públic ampli.

Un Science Slam és una forma de comunicació on els científics presenten el seu propi treball de recerca en poc temps davant d’un públic no expert. Des del 2015, l'IQCC s'organitza anualment un Science Slam, on els investigadors principals (IP) presenten la seva recerca en 2 minuts.

A causa de la situació actual, aquest any serà completament virtual amb vídeos en anglès i en català, on els IP descriuen les seves investigacions d'una manera entretinguda. Els temes d'aquest any mostra una àmplia varietat que va des de la catàlisi sostenibles fins a la interna química quàntica i des del disseny d'enzims fins als ful·lerens.

Aquesta és la primera activitat dins una nova campanya per fer conèixer l’IQCC al món, per fer visible la recerca dels nous projectes internacionals (ERC-AdG Costas, HFSP Osuna, FetOpen Blancafort) i premis importants (Premi Nacional de Recerca, Osuna). I, també, per atraure noves col·laboracions de talent nacionals i internacionals i promoure la transferència.

Per als estudiants de Química, Biologia o Biotecnologia de la UdG, hi ha un avantatge addicional, ja que podeu demanar una de les vuit beques d'estiu per a investigar dins d'un grup de recerca de l'IQCC. Fes un cop d'ull als vídeos a iqccscienceslam.wordpress.com i sol·licita unir-te al grup que triïs .

Gaudeix d'aquesta experiència increïble!