Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials > Joc de simulació empresarial aplica al mercat assegurador BugaMAP (Business Game de MAPFRE)

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

El dia 22 de novembre, l’asseguradora MAPFRE va oferir als estudiants de la Facultat la possibilitat de participar en un joc de simulació empresarial aplicat al mercat assegurador.

Els participants del BugaMAP van ser els responsables de la presa de decisions referent a la inversió en borsa, a la pujada o baixada de la prima d’assegurança o a la contractació d’una reassegurança.

L’equip guanyador, compost pels estudiants Albert Gruartmoner, Jordi Marimont, Judith Muñoz, Aleix Banal i Nicolau Regàs van ser seleccionats per a participar a la final del I Campionat BugaMap, que se portarà a terme el proper mes de febrer entre totes les universitats Catalanes. L’equip que en resulti vencedor obtindrà una targeta regal de El Corte Inglés valorada en 200 € per a cada un dels alumnes guanyadors.