Esports a la UdG > El Servei d'Esports tanca les instal·lacions a partir del 30 d'octubre

Esports a la UdG

El Servei d'Esports tanca les instal·lacions a partir del 30 d'octubre

En compliment de les noves mesures davant la pandèmia de Covid-19 declarades pel govern de la Generalitat de Catalunya i d’acord amb les directrius de la Universitat de Girona, a partir de demà dia 30 d’octubre, es tanquen les instal·lacions del Servei d’Esports per a contribuir a contenir la propagació d'infeccions. La suspensió inclou totes les activitats dirigides presencials, assignatures, competicions i voluntariats.

Des del Servei d’Esports ens posarem en contacte amb cada grup que es vegi afectat per la suspensió de l’activitat esportiva per informar de com es procedirà per seguir amb els cursos.

En breu començaran activitats dirigides en línia que us podran ajudar a mantenir la forma, consulteu l'oferta https://www.udg.edu/ca/esports/Activitats/Dirigides-Trimestrals i recordeu també que a la web https://www.udg.edu/infocovid/Salut-a-casa podreu trobar un seguit de recomanacions sobre activitat física i recursos saludables.

Per a qualsevol aclariment, us podeu posar en contacte amb el Servei d'Esports a través del correu electrònic: esports@udg.edu o trucant al 972 41 80 60.