Càtedres de la UdG > Presentació dels treballs d'investigació al Fòrum Gastronòmic de Girona

Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni

Presentació dels treballs d'investigació al Fòrum Gastronòmic de Girona

El passat 12 de Març es va organitzar el Fòrum Gastronòmic de Girona. La Càtedra de GCT hi va participar amb unes presentacions de les tesis d'investigació.
L'horari va ser de les 10.30 a les 12h. Seguidament hi ha les presentacions:

Presentació de la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni a càrrec de la Dra. Dolors Vidal i Mireia Pascual

Dones i Turisme: Rol de gènere i difusió del patrimoni enogastronòmic a càrrec de Julia Martínez

Mujeres y gastronomía: Identidades emergentes en el turismo gastronómico, caso Colombia a càrrec d'Ana Maria Carmona

Efecto Michelin: la evolución del Gastroturista y del territorio a càrrec de Clara Chazarreta

La moda tradicional no está de moda a càrrec de la Dra. Cinthia Meneguel

Turismo Gastronómico : productos monásticos y monasterios Benedictinos en Europa a càrrec de Natalia Beltrán

¿Qué es el sagú (Metroxylon sagu)? Cocina tradicional de Indonesia a càrrec de la Dra. Marlisa Trisia