Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Què cal fer si heu oblidat l'usuari o la contrasenya?

Si heu oblidat el codi d'usuari o la contrasenya, cal que:

1. Utilitzeu el recordatori d'usuari o el recordatori de contrasenya.
  2. Alternativament, us podeu dirigir personalment o posar-vos en contacte amb la vostra unitat del CSU. Aquest procediment és més lent i caldrà que faciliteu evidències de la vostra identitat.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.