Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades

Projectes

Actuals

Diversity and Childhood. Changing social attitudes towards gender diversity in children across Europe.

El projecte Diversity and Childhood [Diversitat i infància] és un projecte finançat pel programa de Drets, Igualtat i ciutadadania de la Comissió Europea coordinat pel grup de recerca CISA on participen un total de 9 països de la UE. L’objectiu és canviar les actituds i creences cap als menors LGTBI i de gènere no normatiu pel fet de no adherir-se a les normes de gènere establertes a la societat. El projecte inclou accions dirigides a criatures i adolescents així com a professionals i persones rellevants en l’entorn de desenvolupament dels menors, incloent mestres i professors, personal sanitari, treballadors socials i famílies.

Per a més informació del projecte, pots consultar-ne la web: https://www.diversityandchildhood.eu/ i seguir-ne l'actualitat al perfil de Twitter: https://twitter.com/childhoodand

LetsGoByTalking. Estratègies innovadores mitjançant l'ús de la justícia restaurativa per fer front als delictes d’odi anti-LGTB

El projecte LetsGoByTalking té com a objectiu contribuir a la reparació dels delictes d'odi anti-LGTB mitjançant la promoció de la justícia restaurativa a la Unió Europea. El projecte, finançat pel Programa Justícia (2014-2020) de la Unió Europea, és fruit de la col·laboració entre institucions de sis països (Bèlgica, Bulgària, Espanya, Itàlia, Països Baixos i Polònia).

El projecte promou els drets de les víctimes del delicte establerts a la Directiva 2012/29 /UE. LetsGoByTalking proposa un enfocament centrat en la víctima, prioritzant les seves experiències i necessitats, a més d’estimular la cooperació entre els principals actors i organismes que combaten aquest tipus de delictes.

El Grup de Recerca CISA coordina la fase de recerca del projecte, consistent en analitzar, a partir d'un estudi etnogràfic, les experiències i necessitats de les víctimes de delictes d'odi anti-LGTB, així com les perspectives dels professionals que treballen en els àmbits de la violència anti-LGTB i la justícia restaurativa. La recerca es complementa amb un estudi quantitatiu a fi de copsar els posicionaments de les organitzacions pels drets civils enfront l’aplicació de la justícia restaurativa.

Per a més informació del projecte, podeu consultar-ne el web: https://www.letsgobytalking.eu/

OPENDOORS: Promovent l’atenció a la salut inclusiva i competent de les persones LGBTI.

Projecte co-finançat pel programa de Drets, Igualtat i Ciutadania (REC) de la Unió Europea que té com a objectius, reduir la discriminació cap a les persones LGBTI en l’àmbit de la salut, incrementar les competències professionals d’atenció a la diversitat sexual i de gènere, conscienciar als professionals d’atenció a la salut de les necessitats de les persones LGBTI, promoure la cooperació entre entitats, professionals i universitats i conscienciar a les persones LGBT de les possibles discriminacions en l’àmbit de la salut.

ProspecTsaso. Prospectiva transfronterera social i sanitària (2016-2019).

Projecte de promoció del coneixement i l’intercanvi transfronterer entre Catalunya i el sud de França.

El CISA hi participa en tres accions: (a) Diagnosi per a millorar el coneixement de la prostitució transfronterera, (b) Formació d’una xarxa de professionals del treball social i (c) Estudi sobre la inserció laboral dels graduats en treball social, educació social i Pedagogia.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.