Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar

Investigació

Cambra de l'Empresa Familiar

Llibres, col·leccions i articles

Llibres

Col·lecció d'Estudis Girona 100, S.A.

Logotip

Col·lecció Estudis d'Empresa Familiar

Col·lecció d'Estudis del Baròmetre de l'Empresa Familiar a Catalunya

Principals articles d'investigació publicats

• Arbussa, A., Bikfalvi, A., Marquès, P. (2017) "Strategic agility-driven business model renewal: the case of an SME" , Management Decision, Vol. 55 Iss: 2, pp.
  • Marques, P., Bikfalvi, A., Simon, A., Llach, J., Lerch, C. (2015). Servitisation and technological complexity in family and non-family firms: European evidence. European Journal of International Management, Vol. 9, 2, pp. 221-239.
  • Marques, P, Presas, P., Simon, A. (2014). The Heterogeneity of Family Firms in CSR Engagement: The Role of Values. Family Business Review, Vol. 27, 3, pp. 206-227.
  • Presas, P.; Guia, J., Muñoz, M.D. (2014). Customer’s perceptions of familiness in travel experiences. Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 31, 2, pp. 147-161
  • Llach, J., Marquès, P., Bikfalvi, A., Simon, A., Kraus, S. (2012). The innovativeness of family firms through the economic cycle. Journal of Family Business Management, Vol. 2, 2, pp. 96 - 109.
  • Simon, A., Marquès, P., Bikfalvi, A., Muñoz, M.D. (2012). Exploring value differences across family firms: The influence of choosing and managing complexity. Journal of Family Business Strategy, Vol. 3, 3, pp. 132-146.
  • Presas, P.; M.D. Muñoz i Guia, J. (2011). Branding familiness in tourism family firms. Journal of Brand Management, Vol. 18, 4/5, pp. 274-284.
  • Llach, J.; Nordqvist, M. (2010). Innovation in family and non-family businesses: a resource perspective . International Journal of Entrepreneurial Venturing). Special Issue “The Family-Driven Entrepreneurial Venture: Is there a link between the family background and the entrepreneurial behaviour of a family business?” ISSN: 1742-5360
  • Presas, P.; Muñoz, M.D. i Guia, J. (2010). The Mas de Torrent Group: A case study of “family branding” in tourism firms . A Family Business Casebook 2008-2009. Cox Family Enterprise Center, Georgia- USA. ISBN: 0-9753893-6-X

Equip de Recerca Multidisciplinar

Departament d'organització, gestió empresarial i disseny de producte

• Àrea d’Organització d'Empreses

• Dra. Natàlia Utrero. Universidad de Zaragoza
  • Dr. Narcís Verdaguer Pujadas. Grup de recerca PRODIS
  • Dra. M. Àngels Xabadia. Grup de recerca GRECS

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.