UdG Alumni participa en el Tourism Job Forum 2019
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Alumni

UdG Alumni participa al Tourism Job Forum 2019

El 7 de març de 2019 Alumni UdG va comptar amb un estand al Tourism Job Forum organitzat per la facultat de Turisme conjuntament amb els centres adscrits Formatic Barcelona i Mediterrani.

Més de 500 estudiants i Alumni van assistir al Tourism Job Forum que es va celebrar a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

La jornada va començar amb les presentacions d'algunes de les empreses participants, que van omplir diferents sales de la facultat.

A partir de les 12h, a l'Aula Magna Modest Prats hi va tenir lloc el networking d'empreses, on UdG Alumni també hi va tenir representació per tal de donar informació de tots els serveis i avantatges que s'ofereix als graduats de la Universitat de Girona.