La exestudiante de enfermería de la UdG Marina González, premiada con el Nightingale 2020
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

L'exestudiant d'infermeria de la UdG Marina González, premiada amb el Nightingale 2020

Ha estat guardonada pels seus avenços en l'àmbit de l'esclerosi múltiple.

L’exestudiant d’Infermeria de la Universitat de Girona (2011-2015), Marina González del Río, ha estat la guanyadora del Premi Internacional Nightingale 2020 pels seus avenços en l'àmbit de l'esclerosi múltiple.

Actualment treballa a la Unitat de Immunohematologia i Esclerosi Múltiple de l'Institut Biomèdic de Girona (IdIBGi). El 2018 va iniciar la seva doctorat, que combina la psicometria, l'educació per a la salut i l'esclerosi múltiple.

Els premis, convocats per l'Organització Internacional d'Infermeria especialitzada en Esclerosi Múltiple (IOMSN) amb el suport de Merck, concedeixen 5.000 dòlars (4.255 euros) per a projectes.