La UdG, entre las 1.000 mejores universidades del mundo por segundo año según la clasificación de Shanghái
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

La UdG, entre les 1.000 millors universitats del món per segon any segons el rànquing de Xangai

Se situa entre les posicions 801 i 900, i iguala el resultat del 2019.

La Universitat de Girona (UdG) continua per segon any consecutiu entre les 1.000 millors universitats del món segons el rànquing de Xangai, altrament conegut com a ARWU (Academic Ranking of World Universities).

La UdG continua posicionant-se dins la mateixa franja a què va accedir l’any passat, entre les posicions 801 i 900. Aquest estudi analitza més de 1.800 universitats de tot el món i publica el rànquing de les 1.000 millors.

La UdG comparteix aquesta franja amb altres universitats d'Espanya com la Pablo de Olavide de Sevilla, la d'Alcalà o la de Valladolid.

La classificació del Rànquing de Xangai té en compte indicadors com ara el nombre d’estudiants i professors guardonats amb el Premi Nobel, el nombre d’articles científics d’alt impacte seleccionat per Thomson Reuters, el nombre d’articles publicats a les revistes Nature i Science, el nombre d’articles indexats al Science Citation Index – Expanded and Social Sciences Citation Index, i el rendiment relatiu de cada universitat.