Anna Peliova finaliza su estancia de prácticas Erasmus+ en el SIGTE
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció

Durant els darrers 6 mesos -de setembre de 2019 a febrer de 2020- hem acollit a Anna Peliova en una estada de pràctiques Erasmus+ al Servei de SIG i Teledetecció (SIGTE) de la Universitat de Girona.

Anna és graduada per la Universitat Pavol Jozef Šafárik de Eslovàquia i màster en geoinformàtica per la mateixa Universitat. Ha col·laborat en diversos projectes del SIGTE com ara el concurs World Data Viz Challenge 2019 Barcelona-Kobe, en el qual el SIGTE va ser finalista, i on es va presentar un mapa interactiu (https://mapscloud.udg.edu/sigtedataviz2019/) que compara la relació entre la vegetació i la temperatura a la ciutat de Barcelona. Anna Peliova també ha participat en el disseny i la preparació de material didàctic utilitzant imatges de satèl·lit del programa Copernicus amb l'objectiu d'explicar als joves què és la teledetecció i com ens pot ajudar a identificar els efectes del canvi ambiental global. A partir d'aquest contingut, el SIGTE ha dut a terme diversos tallers amb joves d'altes capactitats de l'associació FANJAC.

A més a més, arranl d'una col·laboració amb la Biblioteca de la UdG, l'Anna ha estat treballant en la geolocalització de tesis de màster i ha treballat en la visualització d'un mapa web dels pergamins del Monestir de Sant Daniel.

Molta sort, Anna!