Investiga > Compra Pública d’Innovació: ACTIVAGE

Investiga

Compra Pública d’Innovació: ACTIVAGE

ACTIVAGE is an EU initiative to contribute to the older people well-being to prolong an Active and Healthy Ageing (AHA) by application of Internet of Things technologies.

Us volíem informar de la següent compra pública:

Objectives:

ACTIVAGE is leading AHA digitalization, building evidence of the positive impact of IoT, and promoting business models to approach the market. ACTIVAGE is being implemented in 9 European deployment sites from 7 different countries between 2017 and 2020.

ACTIVAGE is looking for SMEs or start-ups to implement and deploy mature IoT solutions using the current European deployment sites’ IoT ecosystem for testing, demonstration and initial market take-up.

Fases:

• 31 July 2018: Open call launch
  • 31 October 2018: Open call deadline • Webinars and open info day: Offer more specific information about the open call and clarify doubts and comments. Final dates will be published in ACTIVAGE webpage.

Budget: 60.000 € per funded project, max. 10 winners. Funding up to 70% of the total project budget. Register and download the required documentation for your proposal Here

Contact:

Contact ACCIO:  jstrubell@catalonia.com

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)