Investiga > La Recerca en la UdG > Líneas de investigación > Detalle
Ir al contenido (clic en Intro)
UdG Hombre UdG Hombre

Investiga

Línia de recerca: Avaluació de recerca mèdica i de resultats de salut per a la presa de decisions sanitàries

- Valorar de manera sistemàtica i objectiva una activitat de recerca, ja sigui en estat de planificació, en curs o finalitzada, per determinar tant la seva qualitat com el seu impacte en l’atenció sanitària. - Valorar com els factors personals i socials, els processos i les estructures organitzatives afecten l’accés als serveis, i la qualitat i el cost de l’atenció sanitària. Es prioritza la recerca en les àrees estratègiques de malaltia cardiovascular, neurològica i mental, i metabolisme.

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
3212 Salut Pública
5312.07 Salut
6114.08 Processos i teoria de la decisió

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.